Nemohu si pomoct, ale deska „Make This Your Own“ působí jako dokonalá parodie na poprock. Avšak vůbec ne špatná, to co dokáží COOPER TEMPLE CLAUSE vytěžit z často až podbízivých popěvků si prostě zasluhuje obdiv. Tito Britové se totiž chápou i těch nejbanálnějších popových a rockových klišé, ale vyrvávají je z přirozených kontextů a osobitě pokřivují. Výrazná psychedelie míchaná s klasickou brit-popovou melodičností byla nosným prvkem předchozích alb. COOPER TEMPLE CLAUSE se však evidentně nehodlají zařadit do zástupu skupin napodobujících „alternativnost“ RADIOHEAD, ani bažících dosáhnout věhlasu módních kapel typu FRANZ FERDINAND, a tak se vrhají směrem, který může působit až lehce šokujícím dojmem, ale také může být přímo odpudivý svou snahou o nastavení zrcadla kýčovité britské scéně, která si o sobě myslí, jak je stylotvorná. COOPER TEMPLE CLAUSE si na stylotvornost nehrají, vždyť ve své podstatě představují post-hardcore skupinu ukazující nám široký záběr tohoto označení, pod kterým si můžeme představit temný sludgecore, jenž nezřídka odplouvá až kamsi k dusivé náladě drone doomu, ale třeba i divokou ztřeštěnost mathcoru. Takže pro úplnost teď přijměme i poprockovou tvář stojící na samé hranici.
„Make This Your Own“ má jako každé rozporuplné dílo dvě strany mince, ta první je blýskavě vyleštěná kýčovitost zcela nepokrytě útočící na davy (díky které COOPER TEMPLE CLAUSE dosahují velice solidních umístění v britské hitparádě) a druhou stranu představuje poněkud méně přístupná zasněnost elektronických zvukových vychytávek. Prvotní dojem je až vlezlá hitovost, která se dostavuje hned s úvodní skladbou „Damage“, kde je triviální popěvek deformován rock’n’rolovým drivem. Přístup plný nadhledu naznačuje druhá „Homo Sapiens“, ve které se dravý rozjezd ostře lomí do BEATLESácké melodie a objeví se i pěkně skandované tleskání. „Head“ připomene svou zasněností elektronických zvuků album „Frysh®“ od BEYOND DAWN, avšak s jakýmsi hitovým podtónem DEPECHE MODE. Do vstřícnějšího kabátu oděné BEYOND DAWN evokuje i následná „Connect“, ve které jako by skupině napovídal i Johan Endlund z TIAMAT. Kytarová „Waiting Game“ pak kráčí cestou té nejprůhlednější emotivní podbízivosti, která je však z jakéhosi podivného důvodu velice zábavná svou citací rádiových kýčů a při které nejde zaplašit vzpomínku na výborné první album Finů POETS OF THE FALL. „Once More With Feeling“ vybočuje silnou psychedeličností, COOPER TEMPLE CLAUSE zde na chvíli zapomínají na melodie a rozehrávají dusivou náladu kontrastů mezi různými elektronickými zvuky. Jako pěst na oko pak působí následná přeslazená „What Have You Gone And Done?“, vykrádající až infantilním způsobem to nejsentimentálnější co nabízí britská poprocková scéna. Španělka a country melodie v „Take Comfort“ pak musí přinutit zakroutit hlavou i mnohé flegmatické posluchače. A pak temná až ambientní plocha „All I See Is You“ se stereotypně recitujícím vokálem, která nakonec vybuchuje do silově kytarové obdoby MUSE. „Isn´t It Strange“ už jen potvrzuje, že na „Make This Your Own“ se téměř s pravidelností střídají poněkud „experimentální“ skladby s na banálních melodiích postavenými popárnami. Myslí to COOPER TEMPLE CLAUSE skutečně vážně? Tahle otázka se opravdu hodně silně nabízí, neboť tito Angličané jako by parodovali téměř celou poprockovou scénu. Z jejich hudby je cítit nadhled a rošťácké popichování, ale také ambiciózní snaha o tvoření příjemné hudby plné netradičně míchaných nálad.
Množství rozporuplných názorů (od nadšeného uctívání až po úplné zatracení) dělá z COOPER TEMPLE CLAUSE značně kontroverzní skupinu. Těžko však nepřipomenout, že právě kontroverze je mnohdy známkou kvality. „Make This Your Own“ možná nedosahuje zajímavosti předchozích alb, především výborného „See This Through And Leave“, přesto hází do hudebního ringu provokující rukavici, kterou se asi jen málokdo odváží zvednout. Ono totiž, přestože plagiátorů je všude nadbytek, který z nich by dokázal napodobit parodii tak, aby z toho nebyla fraška?